(32–40 uur)
Ben jij iemand die graag orde aanbrengt in de hectiek van de transportwereld? En vind je het leuk om contact te hebben met klanten én chauffeurs?
Dan pas jij perfect bij G. van der Heijden Transport!
Wat ga je doen?
Geen dag is hetzelfde. Jij zorgt ervoor dat alles achter de schermen én richting de klant soepel verloopt.
Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Verwerken van orders en controleren van CMR’s
- Klantcontact onderhouden: vragen beantwoorden, updates geven over zendingen en meedenken bij oplossingen
- De planning ondersteunen bij dagelijkse werkzaamheden
- Meedenken over hoe processen nóg slimmer en efficiënter kunnen
Kortom: jij bent de schakel tussen administratie, planning en klant. Je houdt alles netjes op de rit 🚚
Wie ben jij?
- Nauwkeurig, stressbestendig en niet bang voor wat hectiek
- Handig met computers en administratieve systemen
- Ervaring in transport of administratie? Top! Zo niet, dan leren we het je graag
Over Transportbedrijf G. van der Heijden & Zonen
Sinds 1927 verzorgen wij transport door heel Europa.
Drie generaties Van der Heijden hebben dit familiebedrijf opgebouwd, en de volgende generatie staat inmiddels klaar om die traditie voort te zetten.
Lees meer over onze bijna 100 jaar ervaring op heijdentransport.nl